Uw administratie onder controle 

Wij verzorgen de administratie voor ondernemers in de regio Weert, zodat zij zich volledig kunnen richten op het eigen bedrijf. We doet dat volledig online op ons eigen kantoor zodat het u niet afleidt of tijd kost.

Altijd bijgewerkt

Uw administratie is vanaf nu altijd bijgewerkt. Facturen verstuurd en ingeboekt en betalingen verwerkt. 

Openstaande facturen

U heeft real time inzicht in openstaande inkoop- en verkoop facturen.

Ook loonadministratie

We verzorgen ook de volledige  loonadministratie voor uw onderneming.  

Dit is wat we doen

We verzorgen de administratie van A tot Z

Boekhouding

Inkoop- en verkoopfacturen door ons ingeboekt. Facturen worden op tijd betaald, door uzelf en door uw klanten.

Loonadministratie

Het verlonen van salarissen en het aangeven van loonbelasting altijd actueel en onder controle. 

BTW aangiftes e.d.

Periodiek zorgen we voor de BTW aangiftes op basis van uw inkomsten en uitgaven.

Aan de slag

Administratie niet uw ding? Wij doen het graag voor u! 

Voor veel kleine ondernemingen is de administratie een noodzakelijk kwaad en is er vaak sprake van achterstand en een gebrek aan inzicht. Samenwerken met een administratiekantoor ontzorgt en ontlast ZZP-ers en MKB ondernemers. Dat betekent minder zorgen en meer tijd om te ondernemen.

Voor iedere ondernemer

Ongeacht of u 0 of 50 medewerkers in dienst heeft

CK Advies & Administratie biedt voor iedere ondernemer in de regio Weert een toegevoegde waarde op het gebied van boekhouding, adminstratie en fiscale vraagstukken.

Neem contact op

Wilt u meer tijd om te ondernemen en de zorg voor een betrouwbare administratie geheel of gedeeltelijk uitbesteden? Neem dan  contact op om de mogelijkheden te bespreken.

0623965471

Graafschap Hornelaan 163 - 6001 AC Weert

Ma-Vr: 08:00 - 20:00 uur